یک شریفی

دانلود مطالب عمرانی نایاب - فیلم های آموزشی نرم افزارها

یک شریفی

دانلود مطالب عمرانی نایاب - فیلم های آموزشی نرم افزارها

کتاب 302 صفحه ای از استانداردها و دستورالعمل های آزمایشهای مکانیک خاک

 کتاب 302 صفحه ای از استانداردها و دستورالعمل های آزمایشهای مکانیک خاک را امروز برای شما اماده کردم. من خودم در ازمایشگاه خاک وزارت راه و شهرسازی مشغول به کار هستم. یکی از مراجعی که همیشه به ان مراجعه میکنم همین کتابه. در ادامه مطالب بیشتری راجع به ازمایش های خاک برای شما تهیه میکنم.


دانلود


نظرات 2 + ارسال نظر
ارکیا فرهمند شنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 01:14 ب.ظ

با سلام و خسته نباشید ببخشید متاسفانه بنده موفق نشدم این کتاب رو دانلود کنم هرچند که زحمتتون میشه ممنون میشم اگه بتونید فایلشو برام ایمیل کنید چون خیلی لازم دارم تو هفته جاری امتحان دارم با تشکر

سلام
سالمه لینک

ناصر پنج‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 09:07 ب.ظ

با سلام
با تشکر از مطالب مفیدتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد